10 saker du troligtvis inte visste om mig

Visste ni att...

  1. Jag sätter träningen med hästarna före kompisar.
  2. Min största rädsla för att börja på plönninge är att jag inte kommer få några "bästa" kompisar som kan mäta sig med mina gammla. (Sara, Michan, Carro och Eve känn er träffade xP)
  3. Jag har haft samma lösenord på ALLA sidor i över 5 år!
  4. Jag jobbar tredubbla jobb för att få ihop pengar till att köpa Naomi.
  5. Jag kan inte sova utan min gnällande hund brevid sängen.
  6. Jag skriver JÄTTE långsamt på datan, som en sengångare faktiskt xP
  7. Jag har problem med att ge eftergift till hästens mun över hinder. (Ser ni säkert på mina hoppbilder xO)
  8. Att det bara är två saker jag igentligen önsar 1, att Cikko får ett JÄTTE JÄTTE bra hem 2, att jag får min drömhäst att gå vidare med (Naomi).
  9. Jag har gjort sönder minst 5 grepar sedan jag köpte Lorden i december -06 haha jag vet inte hur jag gör!!?
  10. När jag var liten så sa jag att jag ville ha kamel på ex gröten istället för kanel :P

Så visste ni detta eller var det helt nytt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0