Lycka till Evelina o Alladin!

Idag har jag jobbat hela dan, Igen! Men idag har det varit ganska lungt och jag har sluppit att diska och fått laga mat och servera istället mkt roligare. När jag kom hen så gav jag Koja mat och gick ut en prumenad med henne. sedan så test cyklade jag "nya" cykeln (jag fick mormors knappt använda). Så jag cyklade ut en sväng med Sugger upp till stora vägen och tillbaka.

 
Tänkte åka och heja på Evelina och Alladin som ska gå sin första hopp clear round imorgon. Ett stort lycka till till dom!

Nu ska jag packa klart för imorgon åker jag ju till plönninge.

Kommentarer
Postat av: evelina

tack jag hoppade ju i söndags och jag vann två st. tosetter!

MEN han blev sträckt så nu kan jag inte rida honnom på ett tag:(

så jag skall kolla när jag har kommit hem från elida om jag kan rida honom:)

2010-09-05 @ 11:33:18
URL: http://lovealladin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0