Många provridningar

Nu var det länge sedan jag bloggade!!! måste skärpa mig nu.

Igår var jag och provred en häst som heter Sundance Kid, han var jätte trevlig att rida dock så hoppade han lite flackt = hade inga direckt runda språng. Men jag fick till några fina språng ändå.
Jag lyckades tom glida av en gång haha men det var helt och hållet mitt fel, jag hoppade ett 1 metershinnder och släppte iväg honom lite för mycket innan hinndret och kom då lite nära så när vi landade så gled jag ur ena stigbygeln och då la jag vickten i den andra och då undrade han vad jag höll på med så han hoppade lite åt sidan och då gled jag "snyggt" av. haha helt och hållet mitt fel.

Jaja Ammie tyckte han såg fin ut så hon ska åka med nästa gång och rida lite och känna på honom, dock så blir inte det fören den fjärde september då jag bara kan på helgerna och ägaren inte kan på söndagar och nästa helg så är det en annan där och provrider honom, såå det blir om två veckor -.-

Men imorgon ska jag åka och provrida en häst i Fjärås som verkar väldigt trevlig. Nästa lördag så är det en häst som heter Pégase som jag ska provrida.

Ja nu ska jag gå och lägga mig! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0