Plönninge den första "riktiga" dagen

Hejsan alla har inte så mycket mer att berätta idag. Jag har har ridit på förmidagen och då fick jag rida Dirigent, det gick väldigt bra men han var lite tjafsig i munnen och ville inte ricktigt gå i form men jaja det var ju bara första gången jag red honom. Jag har tidigare ridit Copri och det gick väldigt bra men sen har jag också ridit Living  Dream som är en ren dressyr häst och honom gillade jag väldigt mycket även fast jag är mer för hoppningen.

Dirigent

Copri

Leving Dream

Ja vad har jag mer gjort idag..? jo vi har haft föreläsning om människan och husdjuren inför vårt 4 veckor långa tema arbete.

Vi slutade 14.15 idag men har dock inte haft så mycket för mig efter de mer än att diska :/ ja och nu sitter jag här.

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina fina copri:) Han var allas favorithäst när det kom till hoppning redan på min tid! Jag gick också på plönninge, men blev bara kvar ett år mest pga att det var så lite ridning men även pga andra omständigheter... Men det var ett roligt år!

2011-02-23 @ 09:53:26
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0