När man inte har något annat att skriva om

När man inte har något annat att skriva om.

Namn: Emma
Födelsedag: 30 maj.
Hemstad: Kungsbacka, Frillesås.
Ögonfärg: Blå.
Hårfärg:  Igentligen blond men har färgat de mörkbrunt.
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 39 men ibland 38.
Är dina föräldrar skilda?: Nopp.
Skor i dag: Inga .
Det första du tänker på när du vaknar: Vad är klockan???
Piercings: Bara hål i öronen.
Tatueringar: Inte än i alla fall...
Vad vill du bli när du blir gammal? Lycklig.
Drömjobbet: Vet inte, något med hästar.
Favoritmat: Fisk och skaljdjur.
Sport: Ridsport.
Glass: Summer dream.
Godis: Kommer inte på någon nu!
Låt: Det finns så många bra men  I´d Rather be with you - Joshua Radin är ju bra .
Helgdag: Lördag!
Årstid: Sommar.

Senast du...

Skrattade? Kanske två timmar sedan få mig att skratta någon X)
Grät? Längee sedan.
Kollade på film? Några sekunder sedan ska snart gå och se klart.
Drog ett skämt? Kommer inte ihåg.
Sjöng en sång? Nu ^_^


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Cikko som äter nytt gott gräs.
Lyssnar du på musik nu? Ja Spotify, Dancing on my own - Robyn.
Börjar tröttna på den nu
Vad har du på dig? Jeans shorts och ett rött linne.

Vad är det på din musmatta? Johans QPAD pro gaming gear något sånt.

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?  Nepp.
Shoppat? Men självklart, hur kan man inte shoppa på en månad haha?
Bakat? Ja vi hade gäster för några dagar sedan, kladdkaka mmm >_<
Motionerat? Varje dag.
Solat? Så fort jag har tid över, brun ska man ju va xP.
Pussats med någon? Nej singel.
Pratat i telefonen mera än i 60min? Nästan 53 min.

Vem..

Kan du lita på? Många men Carro Michan Sara och Evelina.
Vet allt om dig? Hum Carro tro jag.
Längar du efter? Naomi <3.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Ute i hagen och pussa på Cikko.

Det sista du sa högt? "Älskar dig Cikko, godnatt"
Vad har du druckit idag? Saft och vatten.
Vad var det senaste du åt? Glass mumma ;P
Vad var det senaste du köpte? Flugluva till Cikko men den passa inte.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Helena och Anna skall komma och titta på Cikko igen imån (idag)
Vad gjorde du klockan 8 i morse? Sov. 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig just nu?
 Måne... ne men klar himmel.
Sover du tungt? Verkligen inte.
Drömmer du mycket? JA för mycket.
Mardrömmar?
Ne facktiskt inte jag gillar mina drömmar.
Trivs du med ditt jobb? Ja det duger i alla fall.
Favoritklädsel? Har många.
Favoritlåt just nu? Det varierar.
Vad ser du om du tittar åt höger? En vit ful vägg.
Vad gör dig glad just nu? Cikko Naomi och min hund Sugger!
Vad ska du göra härnäst? Puttsa sadeln sen sova.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Bra lite närvös bara.
Hur många kuddar sover du med: Två som ligger på rad jag rör mig så mycket.
Spelar du nåt instrument: Jag gick elbas lektioner men nu spelar jag mest gitarr hemma.
Morgon- eller kvällsmänniska: Kväll men jag vill vara morgon.
Vem/Vilka är viktigast för dig:  Sugger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0