Ett riktigt zoo!!!


Nu har min Elvis fått ett nytt hem med. Jag gav bort honom och buren mm till en tjej i Kållered. Jag hade inte tid till honom och nu flyttar jag dessutom då får han ju bara sitta där i buren. Nej nu har han ett jätte bra hem iaf.

Förut hade jag typ ett zoo här men nu har jag bara katterna Minno och Rocky och vovven Sugger kvar ja och Cikko men han åker på måndag om han gå igenom besiktningen men det är jag nästan 100 på. På söndag nästa vecka hämtar jag Naomi, om hon går igenom besiktningen då.

Jag tänkte räkna upp ALLA djur jag någonsin haft.

  • Hästarna: Lord of Darkness, Välans Zantana och Cikko Suit.
  • Hundarna: Taxen Iver och en Engelsk Springer spaniel, Sugger.
  • Kaninerna: Dvärgväduren Pelle och dvärghermelinerna Rally Maja, Elvis, Bror, Mini, Maini, Moe och Carros kaniner som bott här ett år Smulan och Vitnos.
  • Katterna: Kompis, Rocky, Lakrits och Minno.
  • Fåren: Pärla och två andra som jag inte minns vad dom hette.
  • Och massa massa fiskar.

Ett riktigt zoo eller hur!! Hur många djur har du haft/har?


Kommentarer
Postat av: caroline

SV:500 kr. Insidan är våfflas samma som på Equipe och Anna Scarpati

2010-08-07 @ 18:09:09
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0