Varning pissigt humör!

Jag orkar värkligen inte blogga idag men jag lägger in en kort ändå.

Jag har jobbat på golf resturanden idag 10-16.30 slut körd även fast det inte var såå många timmar ändå, men det var många kunder. Det var stekhett och sol hela dan och jag tänker " Jippi då kan jag rida ut och galoppa Cikko när jag sluttat". Och ja visst när jag slutar så börjar det spö regna -.- så jag är på piss humör nu. 

Men nu måste jag åka upp och mocka för Barozzo och sen ska jag hem och sura och titta på en film. Låter skoj va..!!?


Kommentarer
Postat av: caroline

SV: har kikat lite på filmerna. På dressyrfilmerna rör sig hästen något ojämnt och ser ut att ha kortare framben än bakben vilket kräver mycket av ryttaren att den inte bär sig fel då den av naturen blir tyngre fram. Är den kollad på klinik?Tycker den rör sig konstigt på dressyrfilmerna speciellt i skritt eller så luras filmerna. I hoppningen ser den bättre ut men hoppar inte upp sig och sprången är flacka. Nu vet jag inte vad hästen går för klasser eller hur gammal den är men hästen verkar bussig iallafall och verkar kunna gå fort i en omhoppning tillexempel.

2010-08-08 @ 15:13:17
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: caroline

SV: en häst i den åldern får man ju tänka på att det är stor risk att vissa fynd kan göras på röntgen som tex ledförändringar osv sedan kan du ju inte tävla en häst i den åldern så många år till och föl bör du inte vänta med sålänge helst inte över 16 år. Om du inte verkligen fastnat för denna häst och den är billig så tycker jag att du ska satsa på en yngre häst som du kan tävla med i 10 år iallafall:) men detta är bara min åsikt som sagt

2010-08-08 @ 16:45:01
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0