KM-stilhoppning 29/11-10


Häst:
Minousch

Resultat: O:a, bra tid. Ja har inte fått reda på resultatet eftersom de slår ihop dressyren och hoppningen och den som är bäst i båda vinner, jag tänker inte vara med på dressyren så jag kommer ju inte få så bra plasering men men.

Kommentar: Jag var stressad då de var 11 ekipage på framridningen när jag skulle hoppa fram, jag kom då lite sent till banan och skulle spänna sadelgjorden och ta av ländtäcket. När jag skulle hoppa så blev det bara fullt ös runt hela banan. Vi var 0:a men ja jag är inte nöjd med min ritt endå. Jag måste se till att stressa av innan jag går in på banan och inte bara stressa runt hela banan. Men men det går nog bättre nästa gång ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0