Minousch - hoppträning - 27/12-10

Idag hade jag hoppträning för Ammie med Minna. Vi hoppade serien som vi hoppade för ett tag sedan och det är värkligen min favorit övning nu.

Allt känns så bra, Minna är pigg och väldigt posetiv till hoppningen. Vi hoppade bara 90cm men det var flera veckor sedan vi hoppade så det känndes bra att börja så. Minna hade väldigt fina språng. Jag var väldigt nöjd med mig själv också faktiskt. (Ammie med XP)Aallting känndes perfekt <3 

Här är serien galopp bom, kryss, 1 galoppsprång, oxer, 2 galoppsprång, räcke. Vi började med trav bom och oxern var ett räcke och sedan 3 galopp bommar. Jag hoppade i en 8:a så jag bytte varv efter varje gång, det känndes jätte bra Minna var jätte lyhörd. Jag behövde bara titta åt de håll vi skulle så landade hon i rätt galopp.


Älskar min Minna <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0