"The day after tomorrow"

Hemma igen och nu skall jag vara hemma i 5 veckor såå gött! Har ridit Minna hela veckan nu och hon hade inte hunnit tappa något i kondition så vi tränar för fullt igen. De två vilo veckorna var dock nödvändiga för Minna har en mycket bättre inställning till arbete nu när hon har fått vila.  Jag ska träna för Ammie ca två gånger i veckan under hela lovet så vi lär göra stora framsteg :)

Nu tittar jag på "The day after tomorrow" och eftersom det är dö kallt här och imorgon natt skall det bli -18 så är det lätt att dras med i filmen och få lite lätt panik. Jag har sett filmen säkert 5-6 gånger men den är lika spännande, skrämande men ändå väldigt bra varje gång man ser den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0