Önskelista till Gbgs horse show!

Nu har det varit jul och ja jag har varit ledig i lite mer än en vecka. Men ricktigt ledig var jag väl aldrig det var många julklappar som skulle köpas. Julafton blev iallafall lyckad, jag fick mestadels pengar som jag ska spendera på Gbgs horse show i februari. Jag fick ju då självklart biljetter dit med :P

Lista på utrustning jag  tänkt köpa:

  • Träns, antagligen ett achen.
  • Schabrak med Minnas namn skrivet på.
  • En boxskyllt till Minna.
  • Nya benskydd bruna, blå eller röda.
  • Vita ridbyxor.
  • Kavaj
  • Nya ridstövlar, troligtvis Cavallo då de är sköna och har väldigt bra kvalite.  

Har tänkt en massa på vilka märken som är bäst/sämst men jag låter det vänta tills jag kommer dit och ser vad jag hittar!

Längtar till februari ^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0