Dom närmsta veckorna:

  • Imorgon kommer det en tjej och hennes barn och tittar på Cikko kl 16.00
  • På lördag ska jag transportträna Cikko.
  • På söndag eller måndag kommer det en dressyr tjej och hennes mamma och tittar på Cikko.
  • På tisdag åker jag och resten av familjen till Västervik för att hälsa på Lorden, på vägen upp ska jag provrida en häst som heter Naomi. Kommer hem på fredag igen.
  • Under lördag till torsdag nästa vecka ska jag sitta hästvackt för Yuri och Erikas hästar.

    Väldigt mycket som ska hända nu och jag har en bra kännsla av det här med Cikko och Naomi. Hoppas på det bästa xD

    Önska mig lycka till!


    Naomi 1,20 m

    Finna Naomi <3

    Vad tycker ni? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

SV: Tack för tipsen! Hälarna har blivit ett problem på senaste tiden.. Jag har extremt långa "underben" eller vad man ska säga. Har fått jättesvårt att komma åt alla hästar jag rider,har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.. För att kunna trampa ner hälen och samtidigt komma åt att driva så måste jag rida i hoppläder, men då blir sitsen lidande istället. Har funderat på att köpa en ordentlig dressyrsadel, kanske problemet löser sig. Sitter ju inte bara i att det inte är en korekkt ridning. Utan jag får ont också:/

2010-07-15 @ 21:00:07
URL: http://bugzilady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0