Duktig som jag är...

Duktig som jag är så krachade jag moppen i fredags, efter att Evelina och jag varit vid sjön så skulle jag skuttsa hem henne men så tänkte vi bara åka in till hennes stall. Då var det en idiot bakom oss som körde så nära så att jag var rädd att dom skulle köra rätt in i mig så jag körde av på grusvägen i lite för hög fart och kanade på lös gruset. Och idioterna som körde bakom bara körde förbi. Dom var nog packade så som dom körde!!! Så arg blir jag för jag skulle ju sälja moppen, men nu får jag nog inte så mycket för den.

Repor

En backspegel är av och massa repor.

Jag fick åka och hämta den hoss Evelina idag för jag ska jobba imån.

När jag åkte upptäckte jag att den ena bromsen var lite konstig och att styrningen inte var helt 100.

Kommentarer
Postat av: Carro

även om du inte hade ramlat med den, så hade du inte fått så mycket för den, de är inga som är ute efter såna mopeder typ..

bara aerox..

2010-07-26 @ 11:20:56
URL: http://ccarrrro.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag köppte den för 6000kr och jag vet att om jag inte hade repat den så hade jag minst fått 4000kr för den. Då jag känner andra som köppt den begangnad för mellan 4000kr-5000kr och då är dom flera år gammla min är knappt 1 år.

2010-07-26 @ 18:22:04
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0