Hemma igen

Nu är jag hemma igen har laddat upp för massa roliga inlägg och massa MASSA bilder från resan och när jag provred Naomi. Lorden fick jag rida två gånger så jag är jätte glad. Det var dom roligaste och mysigaste uteritterna i hela mitt liv <333 Lorden har verkligen bättre konndis nu vi travade och galopperade nästan hella tiden xD

Men nu är Evelina här och vi har precis ätit lassagne (stavning?) innan det var vi hoss Ammie min tränare och visade filmen från provridningen på Naomi. Ammie tyckte hon såg jätte fin ut.

Jaja det var lite kort om vad som hänt den senaste tiden. Nu ska Evelina och ja gå ut och rida Cikko.

 

Kommentarer
Postat av: Michan

lasagne stavas det nog xD och hos stavas inte med två "s" ditt pucko:D=D<333333333333333

2010-07-24 @ 16:00:10
URL: http://fantatutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0