Så mesig är jag...

Jag var ju i morde och tog den andra gardacil sprutan guud jag hatar sprutor men det här va fan nr 1 på topp tio av hämska saker. Det gör så ont (jag vet jag är mesig /D ) När hon började trycka ut vätskan så gjorde bara lite omt men när hon hållt på en stund så gjorde det såå j*vla ont, var på väg att dra ut det själv. När det var ute så blev jag helt yr och mådde illa. Det var nära jag svimma. Så läkaren blev orolig och jag fick ta en tablett. Då mådde jag lite bättre.
Nu mår jag prima igen. Vet inte vad det är för fel på mig xP


Kommentarer
Postat av: Mikkan

haha du e inte alls mesig:O jag får fan panik så fort jag ser nålen:O hahaha mamma vill att jag ska ta gardacil men jag vägrar. jag tänker inte ta den!!!!!!! fyfan!! det var längesen man hörde av dig emmapemma:(:( du får sno mig från mathias snart:D:D saknar dig!! och sara:O hon jobbar ju typ hela tiden:O!!! jävlar ta er:O;) puss!<333333333

2010-07-17 @ 19:49:51
URL: http://fantatutte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0