Provridning på Cikko

Igår var det en tjej med hennes mamma här och provred Cikko dom gillade honom så dom kom och provred idag igen och nu hade mamman tagit med sin sysster som också provred Cikko för att se hur han verkade vara. Dom sa att dom gillade honnom jätte mycket. Dom sa också att jag har ridit honom väl, att han var väldigt liksidig, annars brukar ju alla hästar ha ett bästa varv men Cikko är lika bra i båda. Det ända dom var lite osäkra på var hur dressyrdommare kommer att dömma hans galopp på dressyr tävlingar. Han är ju trotts allt en travare men han har ju en väldigt fin och bärig galopp, traven är det ju inget fel på den är ju lika fin som på vilken "vanlig" häst som helst. Han behöver bara sätta under sig lite mer med bakbenen i galoppen.

Jag hoppas iallafall att dom gillar honnom så mycket att dom köper honom för dom verkar vara jätte bra för Cikko.

Jag tog lite bilder på provridningarna den 16/7, 18/7 och den 19/7, här är några av dom:
(bilderna togs med min mobil = ganska dålig kvalite)

19/7

18/7

16/7

Det var så varmt i ridhuset så Cikko var alldeles blöt efter den 16:de och den 18:de

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina bilder =)

2010-07-24 @ 20:21:16
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0