Svar på Kommentar!!!


Elin om Dynamite Cookie:
Ska du ha en till häst? när du precis har sålt lorden!!!
IP: 90.229.202.161
28 Juni, 13:53


Lorden sålde jag för att han inte bara ska behöva stå här, han fick komma till ett hem där han får stanna resten av livet och bara ha det bra. Jag tittar på ny häst för att det är roligt att drömma. Jag önskar att jag hade ett halvblod som jag kunnde utbilda och gå högre upp i klasserna med istället för att sitta fast på Cikko som är skadad HELA tiden och dessutom inte gillar att hoppa något vidare han är mer en dressyr häst och det tycker inte jag är lika roligt (nödvändigt JA, men inte roligt). Jag skulle ha JÄTTE svårt att släppa Cikko precis som med Lorden men jag kan inte ha två som sagt. Jag åker och provrider för att det är roligt och för att jämföra. En dag har jag råd med en ducktigare häst och jag hoppas det blir snart. Men tills det händer tänker jag fortsätta drömma!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0