Veckan!

Måndag: Jag jobbade fram till 13.00 och när jag kom hem så gick jag och la mig, trött!!!

Tisdag: Åkte med Michan till Göteborg för att se nattvisningen av Twilight New Moon och Eclipse vi satt i ca åtta timmar fram till kl 02.20 så vi var inte hemma hos Michan igen fören efter tre. Vi vaknade sedan kl 08.00 på onsdan så de var inte mycket vi sov XD

Onsdag: Åkte hem från Michan med huvuvärk (Michan är så jobbig hahaXD neee <33333) jag testade att skritta Cikko lite och han haltade vissa steg men sen var han helt ren en stund och sen haltade han igen :S

Torsdag: Idag vaknade jag kl 05.00 och kunnde inte sommna om >< skulle vara på jobbet kl 07.00. Jag jobbade fram till 16.00. Sedan åkte jag hem åt lite mat och red en väldigt seriös barbacka skritt tur på Cikko ((i skorts och linne med bara grimma och grimmskaft)) till åkern där han fick beta lite.

Nu har jag fått migrän och ska gå in ta en tablett och gå och lägga mig. Ska upp samma tid imån och jobba.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Michan

haha jaaa för jag e ju såå himla jobbig XD du tog fan all plats i sängen så du får skylla dig själv din dummskalle<333333333(A)

2010-07-06 @ 22:00:38
URL: http://fantatutte.blogg.se/
Postat av: Emma

Gjorde jag ju inte jag låg ju fan nästan på golvet ju xP <3333333333333

2010-07-08 @ 19:23:55
URL: http://emmahulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0