Dålig på att uppdatera!


Fina (smuttsiga) Lorden
Jag känner att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden. Men det är ju så J*vla fint väder ute så jag har ingen lusst att sitta framför datan hela dagarna.

Men igår hoppade jag iaf Cikko men det var lite segt då det var jätte varmt. Idag vaknade jag halv åtta och var pigg :S ???? så jag har flyttat stängsel mockat och lite så. Nu tänkte jag gå ut och rida ut på Lorden.

Det kommer en och tittar på Lorden den 12/6 och dom har med sig transport, så om dom gillar honom så köper dom honom direkt. Det ända negativa är att hon som kommer bor typ på andra sidan Sverige lite nedanför Stockholm :S och det betyder att jag inte kommer kunna hälsa på honom så ofta :´( Men han får det nog bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0