Gud var rädd jag blev...


Igår när jag red Cikko  tillsammans med Evelina och Alladin så började Cikko att halta jätte illa. Han vägrade att stödja på benet.  När jag tog ut honom i hagen i morse så haltade han ingenting, så jag gick upp till ridhuset med honom och nu hade han inte ont alls. Jag blev jätte glad såklart men samtidigt väldigt förvånad. Men det kanske bara var en sten som hade lagt sig i såret efter strålrötan... jaja Cikko får iaf vila imon så rider vi igen på måndag och kollar om det fortfarande är bra, är det de så kan vi ju ha hoppträning på onsdag ändå ^^.

När jag hade ridit klart Cikko (jag red bara i typ 20min) så hjälpte även Evelina att ta fram ett hinnder så att hon skulle få hoppa lite.

Nu har hon och Alladin åkt hem, och jag är JÄTTE trött, somnade inte fören kl 02,00 i natt >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0