Sugar är vit igen och luktar tvål...





Sugar är vit svart igen och luktar tvål istället för att vara gul brun och lukta pyton (överdriver lite). Eftersom det är midsommar imån så tänkte jag att Sugar borde få en ricktig dusch så att han är ricktigt ren imån när vi åker till Lerkil och firar midsommar. 
I morse så passade jag på att sova länge jag har till och med läst ut min bok "svart ängel", jag känner mig som en nörd, boken kom ut nu ca den tionde juni och den är på ca 400 sidor><. men den var väldigt bra och jag längtar tills nästa kommer ut.

C i k k o  har  börjat springa omkring i hagen och verkar inte alls som om han har ont :? 
Men det spelar ingen roll han hade ont så han får stå i alla fall en vecka.

Nu kommer mamma snart hem och jag ska ta och plocka lite blommor och göra en midsommar krans till imån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0