Fotade älsklingarna

Igår red jag båda mina älsklingar. Först red jag ut på Lorden en lång tur och när jag kom hem så fotade vi honom lite alla korten blev jätte bra han är en ricktig fotomodell. Sedan red jag Cikko upp till ridhuset där vi red lite dressyr i ca 20 min sedan gick vi ut och travade på stora asfaltsvägen ända upp till grustaget och en skogs tur hem. Jag fotade även Cikko lite, men han vägrade stå stilla så det blev nästan inga bra kort på honom av ca 100 st.


Fotomodellen Lord of Darkness <3333


Bråkiga Cikko XD

Där var det något som fick honom att stå stilla i 2 sekunder eller så XP

Haha <33333

Kommentarer
Postat av: Ninni

sv. tror inte vi tänker på samma för det schabraket är väldigt svårt att hitta. Det är nämligen en gammal modell..

2010-06-08 @ 22:52:09
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0