!!! Shopping !!!

Igår va jag i kungsbacka och bestämde mig för att köpa två par ridbyxor och två jackor från Mountain Horse.
 
Jeans blåa Janie, fast helskodda!                                                   

Röda Lauren, Helskodda!
 
Crew jacket, lime grön!                                             

En annan jacka som ser ut ungefär som denna bara lite snyggare^^Blå

Sedan köpte jag även lite andra grejor på kungsmässan bla, en svart väska med lite nitar på, en blommig och en svart glittrig sjal, ett par snygga solglasögon ett armband (bilden, fast rosa), jag bytte även storlek på tunikan jag köpte i Stockholm till S då den var för stor.


Kommentarer
Postat av: josefine freéd

Vart köpte du den gröna jackan? Hittade den nyss på nätet men råkade klicka bort sidan och nu kan jag bara inte få fram den... Sjukt störigt :o



MVH Jossan

2010-09-23 @ 23:03:19
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine freéd

Hittade jackan! ;) Hehe..



Har du nåra bilder när du rider med den? Hade varit kul att se =)

2010-09-23 @ 23:24:54
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0