CR med Minna 7/11-10

Jag hoppade Clear round i söndags på fjärår ryttarförening. Det gick jätte bra. På framridningen var det ingen årdning alls men det fungerade ändå. Banan var lite konstig men vad kan man förvänta sig på en CR! Vi gick felfria i 70 cm väldigt nöjd med den runndan. På 80 cm jick dert också jätte bra men jag fick en vägran på en oxer och det var helt och hållet mitt fel, Jag hade för långa tyglar och jag lutade mig framåt, när vi vár ca 1 galoppsprång ifrån så upptäckte jagg att vi skulle komma för nära så jag... ja vad gjorde jag har ingen anning men hon vägrade jag la en liten volt och kom igen och då gick det jätte bra.


Ammie var där och tittade och hon sa att det var två jätte fina rundor, det ända problemet var att jag då när vi vägra hade lite långa tyglar och att jag lutade mig lite framåt och att det lilla gjorde att hon vägra (jag var inte helt och hållet med helt enkelt XP) Ja ja men nu vet jag vad jag ska ändra på till nästa gång. 

Mer bilder kommer i kväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0