Minnas behandling!


En equiteraput var här igår och gick igenom Minna. Hon hittade lite småsaker som vi imprinsip visste att hon hade t ex en slags nackspärr, en bröst och en länd kota var lite förvriden åt vänster, hon hade också lite bindväv på bakknäna som förstärker våran teori att hon var körhäst i Holland. Hon fixade till de tidigare nämda sakerna och lite till. Jag fick som läxa tills nästa gång att använda en gummiklubba och hammra lite lätt längsmed ryggraden för att stimmulera den. Muskeln tror nämligen att den gör ett hård jobb när man hammrar på den. Detta skall jag göra för att hjälpa henne att bygga upp rygg muskeln.

Jag vet att det var jätte dåligt förklarat men jag hoppas ni förstår andå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0