Sorry!

...inte bloggat på typ en vecka nu... men det har varit speckat med grejer hela tiden ska försöka göra ett inlägg imån om veckan, min & Minnas nya outfit, träningar mm.



Igår var jag och hälsade på älskade Cikko, han verkar ha det jätte bra. Han såg helt annorlunda ut inte som jag minns honom, men det är nog bara för att det var så länge sedan jag träffade honom. Jag fick se Anna rida honom och sedan fick jag rida lite. Han är jätte fin nu och han har blivit starkare i galoppen.
Jag & älskade Cikko på midsommar 2010 <33333



Imån är det hoppträning, ska se om jag kan få någon att filma^.^

Kommentarer
Postat av: Ina

Jätte fin blogg och din design är super fin! :)<3

2010-11-05 @ 14:47:34
URL: http://hoarsely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0