Tävlingssugen!


Jag tror det blir dags för Minna och mig att gå ut på vår första lokala tävling i början av nästa år. Jag är jätte sugen på att tävla nu. Den 20/3 på Plönninge är redan innbokad ;) Sedan blir det nog den 10/4 och den 15/5 på Harblinge ridklubb, sen får jag se ^.^

Men tills dess så kör jag på clear rounder på 70-90 så att vi blir säkra på den lätta nivån innan vi går vidare (Jag har dessutom ingen licens och jag vill inte lösa nån innan årsskifftet)

Så på söndag så blir det Clear round på Fjärås ryttarförening och då hoppar jag samma höjder som senast 70 & 80, även fast vi klarade det lätt så är det inte höjden som spelar roll! Jag siktar på fina rundor.

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej Emma :) Jag börjar med bli lite sugen på att tävla i början av nästa år :p Men vilken hemsida är det du anvnder för att hitta dem ? ^^

2010-12-30 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0