Hoppträning 18/10-10


Igår var det hoppträning med specialidrotten (jag fick låna ett träns) och det gick jätte bra.Vi hoppade en bana på runt 1m. Hennes steg har blivit längre nu och hon har blivit modigare så nu kan vi hoppa en kombination på 1m utan att hon försöker att ta två galopp språng mellan. Dock när vi skulle hoppa kombinationen sista gången så var hon trött och jag glömde rida framåt så jag åkte av, så jag fick hoppa det en gång till innan vi slutade men då gick det bra.

Jag har en film när jag hoppar hela banan som kommer i helgen!

Kommentarer
Postat av: caroline

SV www.z-tacket.com just det jag har kostar 895 kr

2010-10-19 @ 15:58:44
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0