"Regionalt 120cm innan vi slutar 3:an"?

Dressyr träningarna i helgen gick jätte bra, bättre än förväntat! Mamma filmade allt så jag ska bara förkorta dom lite och sedan lägga upp dom.

Hoppträning med specialidrotten idag, det gick ganska bra hon var mer frammåt och vägrade inte men jag hade lite svårt att få ned henne i form och att trampa på med bakbenen på raksträcka, på volt gick det dock ganska bra men det är bara övning övning och mera övning som gäller.

Peppe hoppade upp på henne lite i slutet och han tyckte att hon var väldigt fin med dock precis som jag själv och Ammie tycker väldigt omusklad och stel i högersidan.
Peppe sa dock att hon har gjort stora framsteg sedan senast och att vi kommer att tävla 120cm regionalt innan vi slutat 3:an X)

Så nu är jag jätte jätte glad och förväntansfull inför framtiden! :):D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0