Nej, jag har inte lagt ner bloggen!

Hej! jag vet att jag inte har bloggat på evigheter men jah har inte lagt ner bloggen, jag ska fixa en ny design och så fort jag får internet till min data så ska jag börja igen.

Men jag kan ju säga att jag har köpt en ny häst nu, hon heter Minousch är 11 år och kommer från Holland. Hon tävlas 110 men tränas högre. Igår hoppade jag henne 90 cm och det var ju typ inget för henne hon gick nästan bara över XP Idag så jobbade jag på dressyren med henne och det gick ganska bra. Hon är nästan bara jobbad i hög förm tidigare så jag måste kämpa för att få ner henne i låg form men det går ju tillslut.

Ne nu ska jag gå och lägga mig jag har utsläppet imån kl 6,20 cyklar jag till stallet.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0