*** Skola ***

Ja rubriken säger väl allt, jag sitter i skolan och har kunskapstorg ska igentligen jobba lite matte men jag fixade lite med powerpointen i engelskan istället.

Idag kommer troligtvis Minna att få vila, jag MÅSTE plugga, prov imån.
Igår red jag Minna Claudia Ratan Rebecca och Mulle på galoppbanan Fan va snabbt det gick. Ratan och Minna tävlade så när Ratan var bakom oss så hade jag kontrol men när dom galoppera före så var det bara fullt ös framåt. Bilder kommer om någon dag när Claudia skickat dom.


Minna <33333

Ne nu måste jag plugga matte!

byeee!

Kommentarer
Postat av: evelina

okej trivs du i skolan:) kram!<3

2010-10-25 @ 18:51:56
URL: http://lovealladin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0