Solen steker och hästen jävlas!

Idag red jag ut en skritt tur i skogen på ca 40 min. Det var riktigt varmt ute, sommar nästan ;P
Så när jag ridit klart fick hon gå ut utan täcke och beta grönt gräs. Tyckte hon var härligt!

Jag bar dit en hink med vatten som hon lekte lite med och sedan hällde ut. Jag bar dit en ny, som hon hällde ut. Okej, sista gången nu, tänkte jag och bar dit en ny. Som hon också hällde ut -.- Jag tänkte att om jag gick på en gång kanske hon skulle låta den vara så jag bar dit en en sista gång och gick, då gnäggar hon på mig. Jag vänder mig om och då tar hon benet och sparkar ut hinken! Jävla häst alltså! XD


<333


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh så blank och fin :)

hur går det med jästen och filen?

2011-04-19 @ 16:13:37
URL: http://qtiilda.blogg.se/
Postat av: malin

Härligt att gå utan täcke.

2011-04-25 @ 14:26:26
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0