Harplinge 10/4 - 11

Helgens tävling gick bra. Jag hoppade 1m bed A:0+A:0.
Jag trodde klassen skulle starta ca halv ett men de drog ut på det så den startade inte fören tre så det blev mycket väntetid då jag var där tidigt på morgonen. Minna är brunstig så på framridningen gjorde hon inte annat än att gnägga och titta på massa snygga killar X/ Framhoppningen gick dock jättebra. Hon var jätte fin och hoppade bra.

När vi kom in på  banan så kändes hon jätte fin, vi hoppade 1-6 hur lätt som hälst. Sedan på 7:an kom vi lite nära men vi klarade det. På 8:an däremot kom vi perfekt avståndet var bra, men jag hade slappnat av och typ bara skulle låte henne hoppa men det ville inte hon om jag inte var 100% med så hon stanna och jag som trodde hon skulle hoppa trillade av -.- Så jag var inte så glad.


Men nu har jag iallafall startat en 1m och sett att hon klarar av höjden, jag tycker hon hoppade ricktigt fint resten av banan så nu måste jag bara slipa på detaljerna tex sänka handen och sätta mig ner och driva mot hinnder bättre. Jag är jätte nöjd!!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

slog du dej, du ramlade ju mitt på hindret?

2011-04-13 @ 15:41:34
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0