Tränings schema!

Nu är jag i skolan, har rast mellan dubbelpass mikrobiologi och genetik. Spotify på på högsta och försöker konsetrera mig och skriva klart mitt arbete om bakterier som ska in idag.

Igår red jag, Minna, Ronja och Bellis ut runt kolmilan och galopperade i de branta bakarna. Mycket bra arbete för att stärka musklerna främst bakben och rumpa, och det behöver värkligen Minna med sin koröv! Jag ska göra en riktig foderstat till henne också för jag tvivlar på att hon får i sig alla näringsämmnen mm hon behöver.

Idag blir det ett hårt dressyrpass i ridhuset då det regnar ute. Jag har lagt upp träningsshema över denna veckan för att hon ska vara redo för tävling på söndag.

Haha mina skills i Paint är ju bäst! not -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0