Fredag igen!

Igår var det Johan Lundin träning med prinsesan. Det gick bra. Vi valde att bara hoppa 90 cm när vi satte ihop övningarna till en bana då vi ska tävla i helgen och jag bra ville få en bra känsla.

Idag så var jag ducktig och stack ut och sprang fyra km:arn efter skolan innan jag drod till stallet. Jag valde att tömmköra Minna istället för att rida dressyr och det började jätte bra men sedan blev vi utsparkade ifrån paddocken då det skulle harvas inför helgens tävlingar, så vi fick gå in i lilla ridhuset och då gick det inte fullt lika bra men innan vi slutade så gick det ändå ganska bra igen :) Jag vet inte hur länge vi tömmkörde men hon var väldigt svett XP Sedan slulle jag ta in lite hästar innan jag kunnde dra hem.


Nu funderar jag på att gå och lägga mig då det inte händer något här! Imorgon ska jag försöka klämma in lite mer intressanta inlägg så håll utkik! ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

härlig bild :)

2011-04-11 @ 07:20:55
URL: http://qtiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0