300:de inlägget!

Idag red jag ut på Griffisen med Julia och Mighty. Två riktigt fega gamlingar var de. I början när vi skull trava lite så var jag och Griffe först men handbromsen låg typ i. Jag fipplade iallafall med något och just då tvärvänder Griffe! Så jag sa byebye och rakt ner i sanden xP Sedan hade vi ganska så svår att ta oss förbi några kor. Mighty dansade runt och höll på och Griffe vägrade att gå först. Aja vi lyckades på något underligt vis ta oss hem utan några fler avtrillningar.
Måste bara berätta att när vi galopperade i skogen så helt plöttsligt släppte ALLA spärrar och Griffen blev så lätt i munnen och bara "krökte" nacken, satte under sig och sköt ifrån så-åt-a-helv*tte  så jäkla fin galopp har jag aldrig varit med om :O ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0