Hejhej

Så nu har det gått en vecka sen senast. Mycket har hunnit hända. Nu har jag svenska lektion och har nyss redovisat mitt fackliteratur arbete.
Förra onsdagen dressyrtränade jag för Maud Delling. Det gick as bra. Så idag är det dags igen.
I fredags red en kompis som är jätte ducktig i dressyre Griffe. Det gick jätte bra men hon fick kämpa en del för att han skulle gå fram ordenkligt. Sedan stod han lördag och söndag då jag var hemma. I måndags och igår red jag Griffe i ridhuset då det öss regnade ute. Han var fin framåt men väldigt hård i munnen. Jag gjorde mycket öppna, sluta och skänkelvikningar. Han släppte lite men inte helt så det får vi ta idag när jag tränar för Maud.
Bild från första veckan :D

Kommentarer
Postat av: kajsa

varför köpte inte du dynamite cookie? har du filmer från du red henne ? var hon trevlig att rida ? var hon snäll att hoppa och fin i dressyren

?

2011-10-31 @ 13:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0