"Träna en stjärna"

Ja nu är skolan fullt igång och läxor har vi redan fått. Just nu sitter jag och ska försöka skriva en novel med titeln "Träna en stjärna". Har inte kommit så långt men måste börja nu då lektionen snart är slut.
Griffe nu då! Jo han har skött sig jätte bra. Han har fått en hagkompis som heter Mighty. Två gammlingar tillsammans. Griffe är mycket piggare och nyfiken. Dock har han varit lite spänd i ridningen de två första dagarna. han liksom aldrig riktigt släppte i höger tygeln och gick aldrig i en ärlig form. Men igår fick jag honom ändå att släppa och gå riktigt fint.
Dressyr sadeln är försenad så jag får rida i hopp sadeln tills på fredag, då den förhoppningsvis kommer. Därför tänkte jag rida ut honom idag om det bara slutar regna...
Nej nu är det lunch. Blev inte så mycket gjort ändå x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0