Shopping

I Måndags var jag på svensk ridsport i Kungsbacka och lånade hem lite dressyrsadlar till Griffe. Jag lånade hem en Crown Jessica en Kieffer Wien och en Tekna. Teknan låg jätte bra och den var förvånandsvärt skön för att vara en syntet sadel. Så en sådan blir det. Jag skall bara ha en halv tumm större i sittsen. Alltså 17,5". Och i bomvidd skall den vara 32.
Den skulle kommit idag men den blev försenad så den kommer på måndag. ändå problemet då är att jag redan åkt ner till skolan -.- men mamma kör ner den på tisdag. Hon är ju ändå ledig.

På svensk ridsport köpte jag också Kingsland tröjan med rosa armlappar som jag dregglat över länge, och de omtalade magic brush. Var bara tvungen att ha dem då Ammie har dem till Griffe och han älskar dem. De är värkligen supperbra! Så billiga också jag menar 135 kr är ju ingenting!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0