Goda och dåliga nyheter

Jag kan med denna omstart på bloggen inleda med att berätta vad ni har missat!

Minna då, hon har behandlats två gånger för sin hovledsinflammation i båda fram och knäledsinflammation i vänster bak. Men vi såg ingen förbätring och man ser värkligen på henne att hon har ont. Så nu på sista återbesöket den 1 augusti så dömde veterinären ut henne. så nu väntar vi bara på godkännande från försäkringsbolaget att få ta bort henne :´(
Men Eftersom Minna har stått hela sommaren så har jag haft turen att få rida Ammies dressyrhäst Griffier. En gammal valack på 23 år som tävlat tom S:t George. Nu när jag ridit honom i sommar så har jag fått erbjudandet att få honom på foder tills att jag hittat en ny häst. Och jag sa självklart ja! :D
G r i f f i e r ~ G r i f f e ~ G r i f f e l u r ~ B i f f e n ~ G r i f f i b u s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0