Feberdag

Idag var jag uppe med tuppen trotts att jag dragit på mig en regäl förkyllning med feber och allt. Men upp skulle jag ända så med några alvedon så gick det. Julia var här till halv 10 så då sadlade vi hästarna och red iväg. Eftersom jag inte mådde helt 100 så red jag bara lite gas och broms arbete idag.


Sedan har jag tittat på världscuphoppningen i London som gick på svt 1 igår. Otroligt synd att Roffe och Ninja fick ett sådant nedslag :( Men en femteplatts blev det ju ändå ;)

Nu har jag precis varit ute och tagit in hästarna och jag känner att febern är påväg tillbaka, så nu får det bli några fler tabletter.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV vet inte om jag svarat dig om din schabrak fråga?:)

2012-01-04 @ 21:13:44
URL: http://internationalshowjumping.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0