Fest???

Inatt var det då fest hos grannen, det slutade med att mamma och Linus fick åka hem vid 2 tiden för att Linus inte kunnde sova. Synd :( Jag kunnde inte heller sova efter det, så vid 4 bestämde jag mig för att gå upp och plocka iordning lite på rummet, Jag tror jag sommnade bortåt 5 tiden på morgonen. Trotts att jag sommnade så sent så vaknade jag vid halv 12. så nu har jag ätit frukost, tittat på ett avsnitt One Tree Hill och ätit årets första lussekatt ;)

Idag blir det en riktig slappar dag. Griffe får vila så jag ska bara dit senare och fixa mat mocka och ta in honom. Jag har en del plugg att göra så jag får väl ta tag i det med.

Men först lite mer OTH och Ben & Jerry´s Cherry Garcia! Mums :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0