Jul!

Jag har haft en jätte mysig jul med familjen! Fått jätte fina precenter. Tyvärr så missade jag tomten men han ska ha varit riktigt rolig i år ;) haha!

Idag har jag bara tagit det lungt och pillat i stallet och ridit. Det gick föresten jätte bra, vi fick ett bra flyt och inget kändes trögt och jobbigt! På onsdag ska jag träna för Ammie igen så nu taggar vi! ;)


En bild på GG pannbandet jag fick i julklapp igår. Griffe ville intte vara fotomodel idag så lite knasig bild!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sova. Men först ska jag ut och klappa på hästarna en sista gång!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: ja kanske det, tycker i alla fall att det är surt för dem som vill börja tävla, eller tävla lite smått med de hutlösa priserna! :( även fall jag inte tävlar så blir man sur, sporten är ju så pass dyr redan! :(

2011-12-26 @ 15:31:21
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0