Snart jullov

Ja nu är de sista provet också undanstökat, nu är det inga lektioner kvar :) Imorgon är det bara mentorstid sen åker vi hem (A) Det ska bli riktigt skönt att komma hem.
Kul ska det också bli då Griffe ska få Mighty som sällskap hemma hos mig hela lovet.


Resten av dagen idag så blir det stressigt, ska nu åka till stallet och mocka, fixa mat mm till Griffe. Jag har dragit på mig en rejäl förkylning, men Griffe måste ändå få röra på sig så jag tänkte rida ut en sväng med bara skritt och lite trav.

Vid fem så har skolan annordnat en julmiddag. Sedan efter det är det spex. Vid sju tiden bär det av på fest. Jag har dock inte bestämt mig om jag ska dit eller inte. Beror på om jag får ordnat skjutts.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0