Fullt ös på galoppbanan!

Galopp banan med Minna idag. Det gick väldigt bra, typ snöstorm men Minna var pigg och tyckte det var kul :) Banan är på 1,2 km. Vi skrittade först ½ varv i bägge varven, sedan travade jag 1 varv åt vänster, 300m skritt, ½ varv åt höger. 100m skritt, 1 varv galopp vänster, 1 varv galopp höger, ½ varv trav höger, 2/3 varv skritt.

Denna helgen har jag ensam stalltjänst på Prästgården så upp kl 5.20 imån för att morgonfodra kl 6 och byta täcken på alla hästarna och sedan släppa ut... jippie :/ jag ska desutom mocka och fixa mat åt Minna Bellis och Rattan och ta in dem + Danny, Spice och Nimbus, kul eftersom hagarna är jätte leriga :/

Ne nu måste jag skriva klart praktik uppgiften som ska in senast 23.59

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0