Hejhej

Hejhej, dags för lite update nu då!

Gbg hs igår! Sjukt kul xD Vi var där i 12 timmar snacka om att vi var trötta sen. Jag shoppade för hela min plånbok och lite till X) Bilder på grejerna kommer imorgon. Jag kan säga att jag lyckades hålla mig ifrån att köpa ett schabrak, men det blev en luva >< Ne mer om det imorgon...

Idag så hade jag då utsläppet på Hallagärde (stallet hemma), sedan mockade jag ur boxen och packade mm. Kl 16.00 så stod Minna i transporten och vi körde ner till skolan igen. Skolan börjar imån blä... :/ jaja det är inte så långt till att vi ska hem nästa gång, helgen v 10. Då ska Minna få en till behandling och så hinner vi med en hopp eller dressyrträning, därför frågar jag er läsare...

Vad är viktigast dressyr eller hoppning om du bara får välja en?

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, måste man välja...dressyr då antar jag även fast hoppning är roligare!

2011-02-28 @ 21:46:22
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0