Shopping

Idag åkta jag och mamma till kållered för att köpa presenter till min lillebrorsa Linus som fyller 4 år imon. Eftersom mamma hade 150kr på Hööks så gick vi in där och det blev lite grejer ändå, även fast jag är lite anti Hööks pga deras "kvalite" och att de nästan bara kopierar andra märken. Jag köpte ett nytt spö. Mitt andra hoppspö köpte jag när jag gick på NHRK när jag var ca 7 år :P Snacka om att jag behövde ett nytt, så det blev showbees läder spö :D


Jag köpte även ett par slit och släng ridhandskar.

Sedan köpte jag ett ännu hemligt föremål. Men här är en ledtråd...

Ganska lätt att gissa kanske! men bild när det är på kommer ikväll ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0