Fatta -17 grader ute!!?

Jag red dressyr på Minna idag. Det känndes väldigt bra:) Jag jobbade mycket på rakt spår då det känns väldigt tråkigt att bara harva runt på volter varenda pass.  Jag gjorde mycket ställa höger/vänster, rakrikta, stoora åttvolter mm.  Det blev även en hel del galopp. Jag upplevde henne som väldigt stel i högersidan i galoppen idag, jag kunde inte få henne att gå i en stadig rund galopp hon bara streta emot allt vad hon kunnde, jaja jag sparar det till dressyrträningarna för Charlotte på onsdag och torsdag, vi måste ju ha något att göra X) Jag lät henne istället galoppera på i ett lite friskare tempo. Så att hon fick sträcka på sig lite :P När vi ridit klart så var hon helt genomsvett, så hon fick stå inne då det var så kallt ute och hon skulle blivit nedkylld om hon fått gå ut. Fatta -17 grader ute!!?

Minna innan ridpasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0