Så Pepp!!!

Jao nu är Minnas tänder ny raspade och fina. Hennes foderinpackning var imprinsip borta vi måste bara vara noga med att hon får tandkontroll en gång i halvåret, så borde det inte bli några problem. Han som gjorde det visade sig tävla en hel del nationell hoppning han är tydligen med i Falsterbo varje år mm. Vi pratade en del om olika bett. Jag fick också lite tips och han peppade mig värkligen, han sa t.ex. att jag eftersom Minna inte hoppar av sig själv inte skall fästa för mycket uppmärksammhet vid avstånd och bli osäker på om det blir för kort och vad hon isåfall gör mm Jag måste istället vara säker och tänka lite "nu ska vi f*n hoppa detta". Jag blev väldigt pepp och jag vill hoppa upp och hoppa nu på en gång x)  

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: alltså dom sitter bra redan från början det enda e att dom ska sjunka lite vid hälen så dom kan va lite långa i början men dom sjunker efter ett tag. eftersom att man kan spänna ut och spänna in dom så e det jättebra..

2011-02-22 @ 23:27:48
URL: http://sportryttarn.blogg.se/
Postat av: Lotta

sv: jo det tycker jag du ska =)

2011-02-23 @ 11:21:10
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0