Helgen då! ja vad har jag gjort? Typ ingenting...

Helgen då! ja vad har jag gjort? Typ ingenting. Minna fick en behandling av våran equiterapeft. Det visade sig att hon hade låsningar i hela ländryggen och korset och att hon hade haft det i mååånga år, troligtvis sedan hon var körhäst. Och det har jag ju känt att hon har haft begränsningar när vi rider men nu har Camilla (equiterapeften) löst upp det så jag ska stretcha hennes rygg mm. Jag ska skritta henne i två dagar, för hon kommer troligtvis få väldigt ont i ryggen i några dagar när detta har lösts upp innan hon blir bättre.

Jag har också varit hos Carro sedan igår och jag hjälpte henne på hennes lillasyrras rid kalas på en islandshästanläggning i Lindome, leda och lite så. Så ja jag kom nyss hem och jag ska snart gå ut och skritta Minna i ca 40 min.



Just ja jag har glömmt att lägga upp bilder på vårat pepparkakshus XD Eftersom vi gjorde det efter julafton så skrev vi inte God Jul utan jag skrev Minna i stället ^^

Ne nu ska jag gå ut och rida!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snyggt! :)

2011-01-22 @ 20:12:47
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0